woensdag 31 juli 2013

Marijke's favorieten


Gisterochtend gaf ik de cursus 'Kerstkaarten maken'. En 's middags gaf mijn moeder de cursus 'Marijke's favorieten'.
Sommige cursisten bleven voor beide workshops. Ideaal als je van wat verder weg moet komen. En dat was gisteren zeker het geval. De cursisten kwamen vanuit alle windstreken. Een paar kwamen zelfs van buiten Noord-Holland en de verste kwam uit België. Heel leuk, al die cursisten van ver, maar ook die van dichtbij. 


In dit blogbericht zie je een paar detailfoto's van de kaarten, die tijdens de cursus van mijn moeder gemaakt werden.
Mam heeft weer leuke kaarten bedacht. En bij sommige kaarten mag je zelfs kiezen met welk papier je het wilt maken.

Wil je ook een cursus (of twee op één dag) volgen?
Kijk dan voor meer informatie over ons cursusprogramma op onze website bij 'cursussen'.



1 opmerking:

  1. Na de workshop heb ik thuis nieuwe kaarten gemaakt, naar aanleiding van de ideeën die ik bij jullie heb opgedaan. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen