zaterdag 27 juli 2013

Er zijn weer nieuwe Marjoleine-vellen!!!


Gisterenmiddag kwam mijn drukker met mijn nieuwe vellen.
Ik heb dit keer een uil en een hert getekend.
De uil is geïnspireerd op de uilen, die we van foam maken.

Je kunt de vellen voor kerst-kaarten gebruiken, maar dat hoeft niet. Ze zijn ook leuk buiten de kerst om, bijvoorbeeld op verjaardagskaarten. En het hertje is ook leuk op een geboortekaartje.

De vellen zijn verkrijgbaar in de winkel en de webwinkel.

Bij de cursus 'Kerstkaarten maken' gaan we ze gebruiken. Kijk voor de beschikbare data op onze website, bij 'cursussen'. Wacht niet te lang met opgeven. Sommige data zijn erg populair en zitten bijna vol.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe knipvellen. Daar kan ik weer heel wat leuke kaartjes mee maken.
    Groetjes van Ingrid Visser

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjoleine, Je nieuwe vellen zien er prachtig uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke nieuwe knipvellen. Jullie hebben helemaal het uilenvirus te pakken. Ga zo door; ze zijn geweldig!!!En voor kleine hertjes blijf ik een zwak houden. Ik kom ze binnenkort op de knotsgekke kaartendagen in Zwolle bij jullie kopen.

    Zwolse Groetjes, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen