vrijdag 7 augustus 2009

Veel nieuws

Vandaag hadden we een presentatie van nieuwe producten in de winkel. En die nieuwe producten waren er genoeg. Donderdag kwamen ze binnen.
's Morgens werden er 4 dozen met kerst-materialen geleverd. Nadat ik de tafels voor de presentatie op de juiste plaats in ons magazijn had klaargezet, kon het uitpakken van de dozen beginnen. Ik kwam (ondanks het warme weer) helemaal in de kerststemming. Allerlei leuke kerst-materialen kwamen er uit de dozen. Veel verschillende materialen. Veel rood, groen en glitters. Toen we 's middags klaar waren met het opruimen van de dozen met kerstspullen, belde ik mijn drukker om te vragen wanneer ik de nieuwe vellen kon verwachten. 'Over een half uur', was het antwoord. Fantastisch, ook de nieuwe vellen kon ik tijdens de product presentatie laten zien! Het was dan ook erg leuk om vandaag met de nieuwe vellen te demonstreren en uit te leggen hoe de nieuwe piramide-vellen werken.

1 opmerking:

  1. misschien een beetje late reactie, de presentatie was erg goed.
    de nieuwe knipvellen zien er weer mooi uit, leuk die piramides vellen.

    BeantwoordenVerwijderen