zaterdag 1 augustus 2009

Jampotten

Tijdens de aanschuifworkshop van gisteren en vandaag zijn er een heleboel mini-scrapbookjes gemaakt. Mini-scrapbookjes in de vorm van jampotten. Om foto's in te plakken, recepten of gedichtjes.
Er is me gevraagd hoe ik toch op dat leuke idee gekomen was. Dat begon maandag. Ik wilde graag een mini-scrapbook maken, maar wist nog niet precies hoe. En toen kwamen er weer nieuwe Magnolia stempels binnen. En die zijn tè schattig om daar niets mee te doen. De keuze viel op het meisje met de emmer aardbeien in haar hand. En als je aan aardbeien denkt, dan denk je al snel aan aardbeienjam. En het idee van de jampot was er. Nu nog de uitvoering. Er moest ergens een vouw komen. Door het lintje bij het deksel had ik al snel een oplossing voor mijn vouw. Het resulteerde in het boekje dat gemaakt is tijdens de aanschuifworkshop.

3 opmerkingen: