dinsdag 4 januari 2022

2 kaarten met roze bloemen en een cirkeltekst


Vorig jaar waren er 2 stansen met een tekst cirkel heel populair. Deze met 'van harte' en deze met 'fijne feestdagen'.

Ze waren zo populair dat ze al snel uitverkocht waren. En zelfs de zending die daarna binnen kwam, was meteen al weer uitverkocht bij de groothandel. Die stansen zijn gelukkig gewoon weer leverbaar en er is nu weer een nieuwe, met o.a. de tekst 'veel liefs' erop.

En bij die stans zitten ook een paar rechte stansen. Die heb je zondag misschien al wel op mijn blog gezien.

Vandaag laat ik je 2 kaarten zien, waarbij ik die nieuwe stans gebruikte.




Bij de kaart hierboven heb ik de tekst vier keer uitgestanst.
Onderaan de tekst blijft een stukje karton zitten. Wanneer je dat stukje karton onder een ander stukje karton schuift, steken alleen de letters er onder vandaan.

Verder gebruikte ik voor deze kaarten o.a. mijn knipvellen met roze bloemen, roze stippen papier, wit karton en kraftkarton.



Ben je op zoek naar ronde afbeeldingen voor deze cirkelstansen?
Ik heb ook een voordeelpakket met allerlei knipvellen met ronde afbeeldingen er in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten