zaterdag 8 januari 2022

5 kaarten met de nieuwe Marjoleine-collectie met rozen en een kaartenrekje

Ik heb weer nieuwe knipvellen, kaarten en sluitstickers ontworpen.

Op de knipvellen staan rozen. Er is een vel met rode rozen en een vel met creme rozen.
Er is een bijpassend groen stipjes-vel. Maar ook kaarten met datzelfde stipjes dessin.
Op één van de kaart-soorten staat een kaartenrekje. Met het bijpassende knipvel met memoblaadjes en papierklemmen kun je leuke kaarten maken, waarbij je allerlei kleine kaartjes aan het kaartenrekje kunt maken.
Die kleine kaartjes kun je ook op een prikbord verwerken. Er is ook een vel met kurk, waaruit je prikborden kunt snijden, in het formaat wat jij wilt.

Al die nieuwe producten vindt je hier bij elkaar in de webwinkel.

Ik ging met de nieuwe vellen en kaarten aan de slag en maakte er de kaarten mee, die je hier ziet.
De teksten op de memoblaadjes stempelde ik met een nieuwe stempel van Marianne Design.

Bij de kaart hierboven heb ik die nieuwe kaart met het kaartenrekje gebruikt. Dat kaartenrekje zit op de kaart gedrukt. Dus je hoeft die niet uit te knippen.
Je kunt allemaal kaartjes/plaatjes aan het rekje maken.


Bij de kaart hierboven heb ik de nieuwe groene kaart gebruikt.
Ik vond de kaart wat te groot voor de prikbord-cirkel, die ik had gestanst. Ik sneed een stuk van de kaart af, zodat het 12 x 12 cm werd.
De ophanglus zit op het nieuwe vel met de memoblaadjes. Het gaatje maakte ik er met een eyelet-tool in.

Bij de kaart hieronder liet ik de kaart wel op het formaat, zoals die is. En daarvoor sneed ik een grotere cirkel uit het kurk-vel. In sneed ook uit zwart karton een cirkel, die iets groter is, zodat er een lijst om het prikbord ontstaat.


Ben je nieuwsgierig wat je nog meer kunt maken met deze nieuwe producten?
Op woensdag 19 januari om 20.00 uur ga ik live op mijn instagram account en geef ik een demonstratie met die producten.

1 opmerking:

  1. Prachtig goed gedaan,weer eens wat anders ik zou ze als kaart versturen .met verschillende teksten

    BeantwoordenVerwijderen