donderdag 2 december 2021

Dag 2 van de adventskalender van Marianne Design

 

In het 2e vakje van de adventskalender van Marianne Design zit een stans van klimop.
Ik vond die klimop wel heel leuk passen bij de stempel van het raam.
Ik had nog een stempelafdruk van het raam liggen, die mam tijdens een demonstratie op de KreaDoe of het CreaWeekend had gemaakt. 

Op de voorgrond stempelde mam met mijn sneeuwpop stempel, waardoor het een kerst- of een winterse kaart werd.
Maar wanneer je er geen sneeuwpop bij stempelt, dan kun je het raam en de klimop het hele jaar door gebruiken.

Om de stempelafdruk van de sneeuwman voor het raam te krijgen, gebruikte man de maskertechniek. Hoe dat gaat, leer ik je ook tijdens de gratis online stempelcursus, die ik vorig voorjaar gaf. Heb jij die al gevolgd? Je kunt de cursus nog steeds volgen. Je kunt je hier aanmelden voor die cursus.

Ik versierde de stempelafdruk met de klimop. Die had ik een paar keer gestanst uit mosgroen karton. De randjes kleurde ik met bruine stempelinkt en een sponskwastje.
Ik plakte 1 takje met foamtape op de kaart. Van de andere takjes knipte ik stukjes af. Die voegde ik aan het takje toe. Zo kun je variëren met de grootte van de klimop tak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten