vrijdag 3 december 2021

Dag 3 van de adventskalender van Marianne Design

 
In het derde vakje van de adventskalender van Marianne Design zitten belletjes. Zowel zilveren, als gouden belletjes.

 

 






Die belletjes strikte ik aan de 2 kaarten, die je hier ziet.
Op de kaarten had ik stempelafdrukken van mijn moeder gebruikt. Die maakte ze tijdens een demonstratie op de KreaDoe of het CreaWeekend.

Op de kaart hierboven staat een stempelafdruk met kerstrozen. Mam had de stempelafdruk op de hoek van het kaartje gedaan.
Ze versierde het kaartje met kerstteksten.
Het kaartje plakte ik op kraftkarton en dat plakte ik weer op een kaart, die beplakt is met lichtblauw stippen papier.
Ik strikte de belletjes om de kaart. Hoe ik zo'n strik maak, zie je in dit filmpje.


Bij de kaart hierboven gebruikte mam mijn stempels met de kerstballen.

Om de kerstballen achter elkaar te stempelen, gebruikte mam de maskertechniek. Hoe dat gaat, leer ik je ook tijdens de gratis online stempelcursus, die ik vorig voorjaar gaf. Heb jij die al gevolgd? Je kunt de cursus nog steeds volgen. Je kunt je hier aanmelden voor die cursus.

Het kaartje plakte ik op kraftkarton en dat plakte ik weer op een slimline kaart, die beplakt is met lichtblauw stippen papier.
In de vouw maakte ik 2 gaatjes met een eyelettool. Daar doorheen stak ik het koord. Ik strikte er 2 belletjes aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten