zondag 21 juli 2019

Stempelen met kleuters


Inmiddels hebben de kinderen hier al een week vakantie.
Maar zo'n anderhalve week voordat de zomervakantie begon, hadden de kleuters hun zomerfeest. Elk jaar is het zomerfeest in hetzelfde thema, als waar ze de weken ervoor mee werken. Dit keer was het thema 'Kunst'.
Er was aan diverse moeders gevraagd of ze wat wilde knutselen met een groepje kinderen. Ik kreeg ook 2 keer een groepje van 5 kindjes in mijn cursusruimte.
Omdat mijn stempels er net waren, gingen we daarmee aan de slag. Ik had met mijn nieuwe stempels een tafereeltje gemaakt met de margriet, een vlinder en een gieter. Die had ik op een stempeltool gedaan, zodat ze het in 1 keer konden stempelen.
Daarna kleurden ze het in met distressinkt en een waterpenseel.

Zo leuk om te zien wat de kleuters met mijn stempels maakten.



Ook onze zoon Siem deed mee.




Hierboven zie je mijn versie van de kaart.

1 opmerking:

  1. Mooi hoe kinderen zonder oordeel zijn en doen wat ze leuk vinden. Zijn gave.kaarten geworden.

    BeantwoordenVerwijderen