donderdag 4 juli 2019

Cursus bloemen stempelen met de nieuwe Marjoleine stempels


Afgelopen dinsdag was de eerste cursus, waarbij we met mijn nieuwe stempels aan de slag gingen.
In dit blogbericht zie je wat voorbeelden, die ik voor de cursus maakte. Allemaal gele kaarten dit keer. Een andere keer zal ik ze in andere kleuren laten zien, want ik maakte er nog een paar meer. Uiteraard mogen de cursisten zelf weten in welke kleur ze de kaarten maken.

Heb je ook interesse om deze cursus te volgen?
Er zijn nog wat plaatsen vrij.

Die cursussen zijn op:
          donderdag 4 juli 19.30-21.30 uur,
          zaterdag 6 juli 9.30-11.30 uur,
          maandag 8 juli 19.30-21.30 uur,
          zaterdag 13 juli 13.30-15.30 uur of
          dinsdag 16 juli 19.30-21.30 uur
De kosten zijn € 20,-, dit is inclusief materiaal.

Wil je deze cursus niet missen? Dan kun je je hier aanmelden.
 

Bij de kaart hierboven leer ik de cursisten hoe je maskert, zodat je de bloemen achter elkaar kunt stempelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten