dinsdag 30 juli 2019

Augustus pagina's in mijn bullet journal en een nieuwe handige tool


Vandaag laat ik jullie de pagina's uit mijn bullet journal zien, die ik maakte voor de maand augustus.

Daarbij gebruikte ik één van mijn nieuwe stempels, die met de anemonen.
Maar ook een nieuwe tool, die ik in samenwerking met Marianne Design heb ontworpen.

 


Met deze 'Bullet Journaling Grid Cheat Sheet' is het heel gemakkelijk om een vlakverdeling op je bujo pagina te maken, omdat er hulplijnen op staan.

Ik heb al één sample van het sjabloon in huis, zodat ik het uit kan proberen en er voorbeelden mee kan maken.

De tool werkt volgens verwachting en ik ontdek er steeds weer nieuwe mogelijkheden mee.

Vandaag laat ik je wat pagina's zien, die ik met de tool gemaakt heb.

Je moet nog even geduld hebben, dit grid is vanaf 23 augustus leverbaar. Dan kun jij er ook mee aan de slag.

Op zaterdag 24 augustus geef ik met deze tool een demonstratie in de winkel.
Die demonstratie is van 10.00-14.00 uur.

En ik ben nog bezig met een uitgebreid blogbericht met de werkwijze. Daar zet ik alle tips en tricks in, die ik met het experimenteren tegen kom. Inmiddels staat dat bericht op mijn blog.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten