dinsdag 9 juli 2019

Kaart met gestempelde rozen en geborduurd gipskruid


Woensdag 10 juli sta ik op de Weversmarkt in Hoorn. Dat is een grote, leuke markt 'voor iedereen die van draadjes houdt'.
Ik neem dan o.a. de Funny haakpakketten en allerlei kantjes en bandjes mee.
Wat betreft kaarten-materiaal heb ik wat stansen mee, om te borduren op karton.

Ik wilde natuurlijk ook mijn nieuwe stempels en embossingfolders meenemen. Maar dan wilde ik wel dat het bij het handwerk-karakter van deze markt zou passen.
Dus daagde ik mezelf uit om er iets 'textielerigs' mee te doen.
Door dit soort uitdagingen kom je soms tot hele leuke ideeën.
Ik besloot franse knoopjes te borduren. Met wit, zodat het op gipskruid lijkt.

Hoe je die franse knoopjes borduurt, legde ik al eens eerder uit in dit blogbericht.
 

Ik gebruikte o.a de volgende materialen:
- stempels: rozen, kader en label
- embossingfolder met stipjes 
- blauw Papicolor karton
- blauwe stempelinkt
- witte gelpen
- borduurgaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten