dinsdag 31 juli 2018

Pagina's met vlinders en bloemen in mijn bullet journal


Vandaag laat ik wat pagina's uit mijn bullet journal zien. Die van de maand augustus. Een maandoverzicht en verschillende weekoverzichten.

Ik tekende met micron pen vlinders, bloemen en een gieter. Micronpen is watervast, zodat het niet uitvloeit, als je de afbeeldingen in gaat kleuren.
Om de afbeeldingen in te kleuren deed ik wat inkt van de ecoline pen op een plastic sheet. Ik liet daar een druppeltje water in vallen en daarmee kleurde ik het in. Maak het niet te nat, als je het in gaat kleuren.
Ik gebruikte de kleuren 578 hemelsblauw (cyaan), 227 gele oker en 600 groen. Door de groene inkt deed ik een beetje oker, daardoor wordt de kleur wat natuurlijker.

Wil je ook aan de slag met bullet journaling?
Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.

Wil je meer weten over bullet journaling?
Op zaterdag 15 september is er een demonstratie in de winkel.







1 opmerking: