zaterdag 14 juli 2018

Nog meer zomerse pagina's in mijn bullet journal


Al eerder liet ik wat pagina's zien uit mijn bullet journal van juli.
Vandaag laat ik je er nog een paar zien.
De pagina's van de maand juli zijn geïnspireerd op onze vakantie naar Texel. En daar op Texel maakte ik ze ook.



Wil je ook aan de slag met bullet journaling?
Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.

Wil je nog meer inspiratie?
Het tijdschrift 'Creative Journaling nr. 3' is nog niet zo lang uit. Er staat ook een artikel van mij in.

En nog veel meer informatie over bullet journaling geven we tijdens de demonstratie 'bullet journaling' op zaterdag 15 september.
Kom je dan ook een kijkje nemen?
De datum kun je nu alvast in je bullet journal noteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten