zaterdag 28 juli 2018

Een artikel in het nieuwe Marianne magazine



Gisteren kwamen de nieuwe producten van Marianne Design binnen. Die van augustus.
Er zitten weer heel wat leuke materialen tussen, ook voor het maken van kerstkaarten.

Het nieuwe Marianne magazine kwam ook binnen, nummer 39.
Helemaal onderaan dit bericht zie je een filmpje waarin ik het tijdschrift doorblader.

Ik mocht een artikel voor dit nummer schrijven.


Ik maakte blauwe kerstkaarten. Ik gebruikte hele leuke stempels, ontworpen door Neeltje van Bekkum. Die stempels zie je hiernaast.

Er zijn 4 verschillende stempels.
Bij elke stempel zit ook een tekst.
Er is er eentje met een kerstman, eentje met een duif, eentje met ijsberen en eentje met kerstklokken.
Ik maakte met elke stempel een kaart en die staan allemaal in het Marianne magazine.

 
Ik gebruikte voor de kaarten o.a.:
- Papicolor karton: blauw (955), hagelwit (930)
- Design Folders: polka dots en dennentakjes
 


Wil je de kaarten in het echt zien? We hebben ze in de winkel staan.

En wil je mij aan het werk zien met allerlei nieuwe producten, waaronder deze stempels?
Op zaterdag 4 augustus geef ik een demonstratie.

2 opmerkingen: