donderdag 19 april 2018

Feestelijke pagina's in mijn bullet journal


Vandaag laat ik jullie weer een paar pagina's uit mijn bullet journal zien.
De maand april versierde ik met kroontjes in verband met Koningsdag en vlaggetjes in verband met de verjaardag van mijn moeder en het 20 jarig bestaan van onze zaak. Dat laatste vieren we o.a. met een XL aanschuifworkshop op zondag 29 april.

Er zijn die dag 3 workshops, waarbij je kunt aanschuiven.
Deze aanschuifworkshops worden gegeven in het Dorpshuis tegenover onze winkel.
Wil je meedoen, neem dan wel basisgereedschap mee zoals een schaartje, snijmesje, snijmat, liniaal, potlood e.d. Meer informatie volgt nog, maar je kunt de datum wel alvast in je agenda bullet journal zetten.


We hebben ook weer allerlei nieuwe bullet journals in de (web)winkel.

- Er is een nieuw bullet journal, dat gemaakt is door de makers van tijdschriften zoals de HobbyHandig, Creative Letters en Creative Journaling. Met 200 pagina’s 120 grams dotted papier: een extra dikke afwerking zodat jouw creaties niet doordrukken. De journal heeft een hippe softcover, 1 elastieken bandje, 2 leeslinten, een penhouder, bullet journal sjabloon en is in A5 formaat.

- Van MUS hebben we 4 verschillende kleinere bullet journals binnen gekregen.
Deze zijn 155 x 114 x 14 mm.

- En van MUS zijn er nu ook 2 verschillende business bullet journals.
De inhoud is hetzelfde als bij hun andere bullet journals. Het boekje met uitleg is wel anders.

Bekijk hier al onze bullet journals.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten