dinsdag 17 april 2018

Blauwe kaart met bloementakje


We hebben een hele gezellige stempelbeurs in Nijkerk gehad. Bedankt voor jullie bezoek aan onze stand!

In dit blogbericht laat ik jullie een gestempelde kaart zien. Ik maakte deze kaart al een tijdje terug, tijdens de Knotsgekke Kaartendagen, maar volgens mij heb ik de kaart hier nog niet laten zien.

Het bloementakje is gestempeld met blauwe stempelinkt op blauw karton. De witte accenten zijn gemaakt met een witte gelpen.
Op de kaart is mijn blauwe dessinpapier met stippen gebruikt en een gehandletterd kaartje.

Deze stempel met het bloementakje gebruikten we al eens eerder tijdens een aanschuifworkshop, die zie je hier.

En nu ik het toch over onze aanschuifworkshops heb...
Hebben jullie al gelezen dat we op zondag 29 april een XL aanschuifworkshop organiseren? 
Op zondag 29 april bestaat onze zaak namelijk 20 jaar.
Vanwege dit jubileum organiseren we een XL-aanschuifworkshop. Er zijn die dag 3 workshops, waarbij je kunt aanschuiven.
Deze aanschuifworkshops worden gegeven in het Dorpshuis tegenover onze winkel.
Wil je meedoen, neem dan wel basisgereedschap mee zoals een schaartje, snijmesje, snijmat, liniaal, potlood e.d.
Meer informatie volgt nog, maar je kunt de datum wel alvast in je agenda zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten