vrijdag 8 juli 2011

Bezig met een nieuw boek

De afgelopen weken ben ik erg druk geweest met mijn nieuwe boek. Nieuwe vellen tekenen, kaarten bedenken, beschrijvingen en patronen maken. Ruim 40 kaarten heb ik gemaakt en ik ben er heel tevreden over.

Gisteren lag de nieuwe folder van de uitgeverij, waar ik bij schrijf, in de brievenbus. Met daarin de aankondiging van mijn nieuwe boek. Nieuwsgierig? Blader dan naar pagina 12.

Vanmorgen ben ik naar de fotograaf geweest om de kaarten te laten fotograferen. Ja, die in de folder staan, zijn al veel eerder gefotografeerd.

Er zijn nog een paar dingen, die ik moet afronden. Daarna gaan ze er bij de uitgeverij mee aan de slag. Van mijn tekst, de foto's van de fotograaf en de patronen maken ze één geheel. Over een paar weken krijg ik een proefdruk om het geheel te controleren. En als dan alles naar wens is, wordt het boek gedrukt. Uiteindelijk zal het boek in oktober in de winkel liggen. Nog even geduld...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten