dinsdag 26 juli 2011

Creaties met rode bloemen


Tijdens de vorige aanschuifworkshop kon je kiezen of je een roze of een rode kaart wilde maken. De roze kaart stond al eerder op dit blog. De rode waren jullie nog tegoed en zie je hiernaast.

Die vellen met rode bloemen komen uit de nieuwe collectie.

Ook in mijn mailbox trof ik weer allerlei creaties aan met deze vellen met de rode bloemen.


Annette maakte dit leuke rugzakje, als afscheidskadootje voor meester.


En Willy maakte deze kaart.









Mijn zus Marianne maakte deze twee kaarten.


Wat hebben jullie weer mooie kaarten gemaakt! En wat leuk dat jullie er foto's van naar mij stuurden!


Heb jij ook iets gemaakt met mijn vellen? Een kaart, een spread, een decoratie. Laat het me dan weten, dan kan ik de mooiste creaties op dit blog zetten. Klik hier om me te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten