dinsdag 12 juli 2011

Mooie cover!

In mijn vorige blogbericht kon je al door de folder van de uitgeverij bladeren. En dan heb je dus mijn boek kunnen zien. Nouja, de cover dan. Aan de rest wordt hard gewerkt. Ik ben zo benieuwd hoe die gaat worden. Jullie moeten nog tot eind september of begin oktober wachten. Ik krijg al eerder een uitdraai, hoe het eruit komt te zien. Om dat dan weer te controleren.
Zo is het ook met deze cover gegaan. Ik weet al 2 maanden dat dit de cover gaat worden. En ik vind hem zo mooi! Wat zal ie mooi staan op mijn tijdschriften-rek in de woonkamer. De kleuren van de cover passen in mijn interieur.
Maar bovenal ben ik reuze tevreden met de kaarten die in het boek komen.

3 opmerkingen:

  1. Gaaf Marjolein. Het boek ziet er schitternd uit en kan je trots op zijn. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer veelbelovend uit, ik ben benieuwd hoor. Maar helaas moeten we nog even geduld hebben...

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iet er al goed uit. Ben erg benieuwd naar de rest van het boek

    BeantwoordenVerwijderen