donderdag 23 mei 2024

Mooi gebaar met rouwkaarten


Onlangs gingen we naar een condoleance.
Degene die overleden was, maakte graag kaarten.
Haar familie had op de kaart gezet dat ze het fijn zouden vinden om haar te omringen met kaartjes met een persoonlijke laatste groet.

Dat had ik nog nooit meegemaakt, dat ik naar een condoleance ging en een kaartje meenam. Meestal stuur je een kaartje òf je gaat naar de condoleance.


Ik verwachtte dat we de kaart ergens moesten neerzetten. Daarom had ik de kaart niet in een envelop gedaan.
En dat was ook zo.
Onze kaartjes zetten we tussen de andere kaarten, die de overige belangstellenden ook al neer hadden gezet. Er stonden er al heel wat.

Ik vond het een mooi gebaar.
En ik denk dat het voor de familie heel troostend zal zijn om al die kaarten te lezen.


Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine knipvellen: witte rozen *
- groene stippenvellen *

* Deze vellen zitten ook in dit jubileum pakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten