zaterdag 25 mei 2024

Kaarten met rode tulpen en stans met vlakverdeling (Instagram live van 23 mei)


Donderdag ging ik live op Instagram.
Ik maakte een kaart met rode tulpen.
Daarbij gebruikte ik ook een stans met vlakverdeling. En een embossingfolder, waarmee je 'wax'zegels van papier kunt maken.
Ik maakte in de kaart ook een passe partout.

Je kunt de live terugkijken hier op Instagram of hier op YouTube.
Na de live maakte ik nog een paar kaarten met dezelfde materialen. Je ziet ze in dit blogbericht.



De kaart hierboven is 14 x 14 cm. Als je dat uit een A4 snijdt, dan houd je een strook van 7 cm breed over. Daarmee maakte ik de kaart, die je hieronder ziet.

Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. deze materialen:
- Marjoleine knipvel: rode tulpen *
- Marjoleine stippenvel: groen *
- Marjoleine vel: groen alfabet *, groen patchwork *
- Marjoleine tekstvel: groen *
- stans met vlakverdeling
- easy connect tape
- embossingfolder voor waxzegels
- papier voor waxzegels
- creme kaart *
- wit karton
- koord

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten