vrijdag 15 maart 2024

Kaarten met blauwe druifjes en een schulprandje (instagram live van 11 maart)


Maandagavond was ik live op instagram.
Ik ging met het jubileumpakketje van februari aan de slag.
In dat pakketje zitten o.a. afbeeldingen van blauwe druifjes en tekststroken. Het leek me leuk om die tekststroken van een schulprandje te voorzien met een randjesstans van Marianne Design.

De plaatjes van de blauwe druifjes werkte ik op een andere manier uit. Ik deed dat dakpansgewijs.
In het filmpje kun je zien hoe ik dat deed.
Je ziet het hier op instagram en hier op YouTube.

Ik maakte na de live de kaarten af. Bij 1 van de kaarten plakte ik ook nog een papieren waxzegel. Die kun je maken met een embossingfolder.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen met blauwe druifjes*
- Marjoleine stippenvel: blauw*
- Marjoleine tekstvel: groen*
- randjesstans
- embossingfolders met waxzegels: bloemen & blaadjes

De artikelen met een * koop je nu voor
delig in een jubileumpakketje.

1 opmerking:

  1. Lida de Leeuw van Weenen19 maart 2024 om 20:34

    Leuke kaarten. Zie ik bij jou de staande kaart, moet ik toch ook weer eens doen, vind ik altijd zo'n leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen