dinsdag 26 maart 2024

Blauwe gestempelde kaarten en kadolabels


Laatst kwamen er nieuwe stempels binnen. Van bloemen, kaders en kleine figuurtjes. Ik vroeg toen aan mijn moeder of ze er wat kaarten mee wilde maken. Die kaarten zie je in dit blogbericht.

De stempels die het mooiste op de kaarten zijn, ga ik bijbestellen voor de beurzen. De stempels die niet zo goed uit de verf (eigenlijk inkt) komen, ga ik niet meer bijbestellen. Dus die staan nu eenmalig in de webwinkel. Als die op zijn, bestel ik die niet meer bij.

En de stempels, die dus wel goed uit de verf komen, bestel ik bij en neem ik mee naar de beurzen.

De stempels zijn overigens erg goedkoop!


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.
De kaders zijn 7 x 10 cm en 7,5 x 10,5 cm.


De kaart hierboven is 10,5 x 13,5 cm.
De kaders zijn 6,9 x 9,7 cm en 7,6 x 10,4 cm.


De kaart hierboven is 14,8 x 14,8 cm.
De kaders zijn 7 x 9,3 cm en 8,5 x 10,8 cm.


De kaart hierboven is 10,9 x 14,8 cm.
De stroken zijn 3,9 en 4,4 cm.


De kaart hierboven is 10,5 x 13,4 cm.
De strook is 5,3 cm breed en het kader is 7 x 9,8 cm.


Het kaartje hierboven is 9 x 7 cm.
Het kader is 7 x 9,9 cm.



Het kadolabel hierboven is 7,5 x 5 cm.


De kaart hierboven is 9,5 x 12,5 cm.
De kaders zijn 7 x 9,8 cm en 7,6 x 10,4 cm.



Het kadolabel hierboven is 7,5 x 5 cm.

Voor deze kaarten gebruikte mam o.a. de volgende materialen:
- stempels: bloemen en kleine afbeeldingen
- tekst stempel
- wit karton
- blauwe stempelinkt
- Ecoline brushpen: indigo (533)
- blauwe kaart met stipjes
- Marjoleine vellen: blauwe stip
- Marjoleine tekstvel: blauw
- blauw / wit koord
- gaatjesmaker

1 opmerking: