maandag 6 november 2023

Kaarten met gehaakte mutsjes en producten uit de adventskalender van vorig jaar


Vorig jaar maakte ik deze kerstkaarten al. Ik heb ze nog niet laten zien, omdat het toen vlak voor kerst was.
Ik wilde ze toch graag nog even laten zien.
En omdat ik na de beurs vaak de vraag krijg waar de patroontjes van de muts en sjaal ook al weer op mijn blog staan, plaats ik ze nu. Zo vlak na de KreaDoe. Zodat ik je kan doorverwijzen naar de patroontjes in dit oude blogbericht.

Om de kaarten te versieren gebruikte ik stansjes van sterretjes en een Merry Christmas stempel. Die zaten in de adventskalender van vorig jaar. (Ook dit jaar ga ik weer aan de slag met een adventskalender. Meer daarover lees je in dit blogbericht.)

Verder gebruikte ik voor deze kaarten o.a. de volgende materialen:
- haakkatoenwhite 310, ocean 295 en blue 319
- pompoms (de zwarte zijn helaas op, maar er zijn nog wel andere kleuren)
- stippen papier: zwart en blauw

,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten