dinsdag 12 september 2023

Kaarten met de nieuwe stempels van Carla Kamphuis (instagram live van 7 september)


Ondanks dat ik de hele dag op de beurs had gestaan in Den Bosch ging ik afgelopen donderdag toch live op instagram. Dat deed ik vanuit de bed and breakfast waar we sliepen. Mam kletste gezellig mee.

Ik ging stempelafdrukken inkleuren. Die had ik al gestempeld met de nieuwe stempels van Carla Kamphuis. Later maakte ik nog spetters op de afbeelding en maakte ik er kaarten mee.


Je kunt de live hier terugkijken op Instagram en hier op YouTube.





Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel weegschaal en schort
- stempel koekhuisje
- stempel fornuis
- Marjoleine kaarten: groen met stippen, okergeel met stippen
- Marjoleine stippenpapier: oudgroen 2, rood, blauw 3 en bruin
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: gele oker (227), bronsgroen (657), scharlaken (334), donker sepia (440), indigo
(533) en hemelsblauw (551)

Meestal ga ik op donderdagavond live. De komende weken lukt dat niet op donderdag. Aanstaande donderdag ben ik het CreaWeekend aan het opbouwen (dat is van vrijdag 15 t/m zondag 17 september). En de week erna is er een info avond op de school van mijn kinderen.
Ik ben wel van plan om live te gaan. Maar ik weet nog niet wanneer dat wordt.

1 opmerking: