woensdag 2 augustus 2023

Met een vierkante stans een rechthoek snijden (instagram live van 2 augustus)


Vanmiddag was ik live op instagram.
In deze live liet ik zien hoe je met een vierkante stans een rechthoek kunt stansen.
Ook gaf ik nog een kniptip.

Daarbij gebruikte ik het vel met de flamingo. Die zit in het jubileumpakketje van augustus.

En na afloop van de live maakte ik nog zo'n kaart, maar dan met het plaatje van het ijsje. Die heeft dezelfde maat, als die van de flamingo. En het plaatje van het zeepaardje is ook zo groot. Dus die zijn allemaal geschikt om in zo'n gestanste rechthoek te doen.
En die vellen zitten ook in het jubileumpakketje van augustus.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.

 

Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: flamingo* en strand (ijsje en zeepaardje)*
- Marjoleine stippenvellen: roze* en blauw*
- wit aquarel karton
- koord

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Mijn kinderen hebben nu zomervakantie. Tijdens de zomervakantie ga ik wat minder live. Ook kondig ik ze niet van te voren aan. Zodat we spontane uitstapjes kunnen maken.
De lives, die ik wel doe, zal ik uiteraard delen op instagram en op YouTube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten