zondag 20 augustus 2023

Kerstkaarten met nieuwe kerststempels


Met wat nieuwe kerststempels van Leane Creatief maakte ik 4 kerstkaarten.
Je ziet ze in dit blogbericht.

Bij alle kaarten gebruikte ik mijn groene kaarten met stipjes.
Die zijn vierkant. 14,8 x 14,8 cm.
Maar je kunt ze ook bijsnijden naar een formaat wat je fijn vindt.

Bij de kaart hierboven heb ik de vouw aan de linkerkant en de kaart is 9 cm hoog.


Bij de kaart hierboven sneed ik een strook van 2,5 cm af.

Bij de kaart hierboven heb ik er een rechthoekige kaart van gemaakt. Deze is 10,5 cm breed.

Van de kaart hierboven heb ik niets afgesneden.

Bij deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- kerststempel met kerstman
- kerststempel met kersttakken
- Marjoleine kaarten: groene stippen
- Papicolor karton: rood (918)
- aquarel karton
- Ecoline brushpennen: gele oker (227) en magenta (337) om huidskleur te mengen en verder bronsgroen (657), scharlaken (334), donker sepia (440) en hemelsblauw (551)

3 opmerkingen:

  1. Hi Marjolein en lezers van deze groep . Ik ben op zoek naar “kerstbomen” die je hebt gebruikt bij de kerstkaarten 2021. Marjolein, heb jij die nog of is er misschien iemand in deze groep die deze mal niet meer gebruikt? Groet, Henriette Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoelt u deze: https://marjoleineshop.myonline.store/a-65633384/stansmallen-leane-creatief/lea-bilitie-stans-diorama-winter-landschap-45-7552/#description
      Die heb ik nog.

      Verwijderen