zaterdag 22 juli 2023

Kaarten met bloemen met meeldraadjes (instagram live van 20 juli)


Donderdag was ik live op instagram.
Vlak voor die live bedacht ik dat het wel leuk was om meeldraadjes in de bloemen te verwerken.
Ik liet zien hoe ik die meeldraadjes bevestigde.
Na de live kleurde ik de bloemen nog een beetje met ecoline brushpen en maakte ik er kaarten mee. Die zie je in dit blogbericht.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.



Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stans met bloemen
- meeldraadjes (de gekleurde meeldraadjes ruim ik op en zijn nu te koop met 50 % korting)
- gluedrops
- Marjoleine vellen: vlinders*
- Marjoleine stippenvellen: steenrood*, groen* en oker*
- gele kaart met kaartenrekje*
- creme kaart*
- Papicolor karton: anjerwit (903)
- Ecoline brushpen: okergeel (227)
- stempel papierklemmen
- easy connect tape

De artikelen met een * koop je nu voordelig in 
een jubileumpakketje
.

Gisteren kregen mijn kinderen zomervakantie.
Tijdens de zomervakantie ga ik wat minder live. Ook kondig ik ze niet van te voren aan. Zodat we spontane uitstapjes kunnen maken.
De lives, die ik wel doe, zal ik uiteraard delen op instagram en op YouTube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten