vrijdag 7 juli 2023

Handige tip voor gestanste letters (instagram live van 6 juli)

 
Gisteravond ging ik live op instagram.
Het was een korte live maar wel met een handige tip.
Ik liet zien hoe je gestanste tekst gemakkelijk op je kaart kunt plakken, zodat je het niet uit elkaar trekt.
Daarbij gebruikte ik weer dezelfde stans uit de koopjeshoek, die ik vorige week ook gebruikte.

Tijdens deze live werkte ik met de vellen uit het jubileum pakketje van juli. Daarin zitten gele vellen.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.


Nadat ik live was geweest, maakte ik nog een kaart. Daarbij gebruikte ik een slimline stans uit dezelfde stansset. Dat stanste ik uit het groene stippen papier. Een gedeelte daarvan plakte ik op de kaart, zodat er een sierrandje langs de kant zit. Die zie je boven de stempel.

Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- slimline stans uit de koopjeshoek
- Marjoleine vellen: gele bloemen*
- Marjoleine vellen: old green dot 2*
- wit aquarel karton
- Papicolor karton: dottergeel (910)
-
tekststempel 'Alsjeblieft een dank je wel'

- easy connect dubbelzijdig tape
- roze craft tape

De artikelen met een * koop je nu voordelig in 
een jubileumpakketje
.

Volgende keer ben ik live op instagram op donderdag 13 juli om 20.00 uur.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je super handige tip, ik heb net je filmpje op Instagram bekeken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Marjolein en straks je filmpje kijken
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen