donderdag 18 mei 2023

Kaart met theepot (instagram live van 17 mei)


Gisteravond was ik live op instagram. Ik maakte een kaart met een theepot en een mokje erop.

De theepot en het mokje zijn gestanst en de hartjes komen van het knipvel met de witte rozen.

De achtergrond met de bloemen maakte ik al eerder. Daarmee demonstreerde ik op het KreaDoe Lentefestival.
De techniek staat ook uitgelegd in mijn nieuwe boek, op pagina 89.

De live kun je terugkijken op instagram en op YouTube.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stans van een theepot
- embossing folder bloemen
- stempelinkt: coffee
- Marjoleine vellen: witte rozen* (voor de hartjes), groen stippenvel* en groen tekstvel*
- Papicolor karton: vanille (963)
- kraft karton
- klein stukje koord

De artikelen met een * koop je nu voordelig in een jubileumpakketje.

Volgende keer ben ik op woensdag 24 mei live.
Dat is om 20.00 uur op instagram.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten