vrijdag 9 december 2022

Kerstkaarten maken met de adventskalender van Marianne Design (instagram live van 8 december)

 

Gisteravond was ik live op instagram.
Ik ging kerstkaarten maken met de producten, die in de adventskalender van Marianne Design zitten.
De kaarten zijn nog niet helemaal af. Ik ga ze nog verder versieren met een paar producten, die nog in de adventskalender zitten. Nog even geduld dus.

Ik was al eerder elke dag even live om een opdracht te geven met het product van de dag. Met al die opdrachten gingen we aan de slag en ik maakte er 4 kaarten mee.

De opdrachten vindt je hier:
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Dag 4
Dag 5
Dag 6
Dag 7

En het uiteindelijke filmpje van het maken van de kaarten vindt je hier op instagram en hier op YouTube.

We gaan nu weer verder met de volgende vakjes.
Wil je ook mee doen? Ik heb nog een paar adventskalenders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten