dinsdag 6 december 2022

Kaarten met tekststroken (instagram live van 17 november)


Het is al even geleden dat ik live was en deze kaarten met tekststrookjes maakte.
De kaarten moesten nog steeds 3D gemaakt worden en dat deed ik vorige week.
Dus nu staan ze eindelijk op mijn blog.

Helaas was het filmpje tijdens de live niet goed opgeslagen. Na afloop van de live maakte ik toen nog maar een filmpje waarin ik de kaarten liet zien, die ik gemaakt had. Dat filmpje kun je hier op instagram zien of hier op YouTube.

Ik gebruikte bij deze kaarten nieuwe vellen met tekststroken.
Het aanbiedings-pakket met vellen, waarover ik het in het filmpje heb, daar heb ik nog een voorraadje van.




Voor deze kaarten gebruikte ik de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: margrieten, gerbera
- Marjoleine stippenvellen: roze, groen en blauw
- Marjoleine tekststroken: roze, groen en blauw
- wit karton

Van de knipvellen, stippenvellen en vellen met tekststroken stelden we een goedkoop pakket samen. Daar is nog een kleine voorraad van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten