zondag 22 mei 2022

Kaarten met bijen, beer en honing (instagram live van 19 mei)


Op 19 mei ging ik live op instagram.
Ik ging stempelen en stansen met een stempel en stans set van een beer, die smult van honing.
Ik liet een handig foefje zien, waardoor je snel kunt werken, als je meerdere stempelafdrukken uit gaat stansen.
Ik kleurde de stempelafdruk in en maakte er een kaart mee.


Je kunt het 
hier terug kijken op instagram of hier op YouTube.

Gisteren maakte ik nog 2 kaarten, waarbij ik die stempelset weer gebruikte. Ook die kaarten zie je in dit blogbericht.

Bij alle kaarten combineerde ik de stempelset van de bijtjes met stansen, die ik ook bij de cursus 'slimline kaarten maken' gebruik. Die cursus loopt op het moment en ik vond het een leuk idee om sommige stansen, die ik bij die cursus gebruik, nogmaals te laten zien. Zo kunnen de cursisten zien wat er allemaal nog meer mogelijk is met die stansen.
(Heb je ook interesse in die cursus? De cursus is vol. Binnenkort prik ik een nieuwe datum.)

Voor de kaarten in dit blogbericht gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- stempel en stans set met beer die van de honing smult
- Marjoleine's kaarten: blauwe stippen
- Marjoleine's stippenvellen: old green dot 2 en blue dot 5
- aquarel karton
- Papicolor karton: anjerwit (903), marineblauw (969) en mosgroen (951)
- ecoline brushpennen: bronsgroen (657), gele oker (227), sepia (416) en hemelsblauw (551)
- slimline stans met landschap
- slimline stans met 3 cirkels
- slimline stans (postzegelrandje)
- tekststempel
- koord


Mijn kaarten met stipjes, kun je ook kleiner of rechthoekig snijden. De kaart hierboven is 10 x 10 cm gesneden.

Op woensdag 25 mei om 20.00 uur ga ik weer een demonstratie op mijn instagram account geven. Dan maak ik weer wat anders.
Kijk je mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten