dinsdag 7 september 2021

Pop-up kerstkaart met nieuw knipvel

 
Afgelopen weekend stonden we op het CreaWeekend in Rijswijk. Daar zaten we ook te demonstreren.
Op vrijdag maakte ik deze pop-up kaart. Met de nieuwe pop-up stans van Leane.
Er werd enthousiast op gereageerd en op het einde van de zaterdag was deze stans op.

Wil jij deze stans ook graag hebben? Ik heb weer voorraad, dus de stans kan weer besteld worden.
Ik raad je aan om de verpakking goed te bewaren, want daar staat een stap-voor-stap beschrijving op.

De kaart versierde ik met één van mijn nieuwe knipvellen.

Voor deze kaart gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- pop-up stans 'fijne feestdagen'
- Marjoleine knipvel met stolp
- Marjoleine stippenvel: licht turquoise
- kraft karton
- wit karton

Geen opmerkingen:

Een reactie posten