maandag 20 september 2021

Meer kaarten met de landschaps-stans


Al eerder
liet ik je kraft kaarten zien met een landschapje in de sneeuw.
Vandaag laat ik je kaarten zien, waarbij ik dezelfde stans heb gebruikt, maar ik gebruikte deze keer wit aquarelkarton en brushpennen.
Dan krijg je weer een heel ander resultaat met dezelfde stansen.


Ik maakte de kaarten tijdens het CreaWeekend in Rijswijk. De volgende dag zat mam op mijn plekje te demonstreren. Ze ging toen stempelen met mijn sneeuwpop stempel.
Je ziet haar demonstratie hieronder in het filmpje.


Omdat ze dezelfde kleur brushpennen gebruikte, paste de sneeuwpop heel mooi bij deze kaart met het landschapje. Ik veranderde toen de kaart hierboven.
De kerstbomen van de linkerkant plakte ik rechts en de sneeuwpop plakte ik links op de kaart.
Het resultaat zie je hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten