zondag 29 augustus 2021

Kerstkaart met pop-up tekst en kerstbomen


Gisteren kwamen de nieuwe producten van Leane Creatief binnen.

Er zit bij die nieuwe producten ook een stans om een pop-up tekst van 'feestdagen' te maken. Met die stans ging ik aan de slag en ik maakte de kaart, die je hieronder ziet.
Op de verpakking van de stans staat uitgelegd hoe je met deze stans te werk gaat. Bewaar de verpakking dus goed.

Ik versierde de kaart met kerstboompjes en sterretjes.
De kerstbomen stempelde ik eerst met groene stempelinkt. Daarna stanste ik ze uit met de bijpassende stans.
De stansjes van de kleine sterretjes zitten ook in de verpakking van de kerstbomen stans.

 


Ook Anna ging aan de slag met de stempels en maakte de kaart hierboven.

Gebruikte materialen:
- pop-up stans met 'fijne feestdagen'
- stans met kerstbomen
- stempel met kerstbomen
- Papicolor karton: zachtgroen (970) en mosgroen (951)
- rode stippenpapier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten