zondag 27 oktober 2019

Funny bear gehaakt


Ik haakte deze leuke Funny bear.
In het pakket zit de beschrijving en alle materialen, behalve vulling.
Ik gaf de beer deze keer de Ranger outfit aan. Want je kunt de kledingsets zowel bij de bunny's, als de beer gebruiken.

De Funny haakpakketten gaan ook mee naar KreaDoe.
Die is van woensdag 30 oktober t/m zondag 3 november in de Jaarbeurs te Utrecht.
Wij hebben stand 8F022.





Ik heb de voetzool er trouwens aangehaakt. Dat werd bij mij netter, dan het er aan te naaien.
Ik haakte de voetzool er met het donkere garen aan. Ik hield de beer met de beentjes omhoog, toen ik het er aan haakte. Die aanhaaktoer is dus in de andere richting dan de voetzool is gehaakt.
Bij de voet gebruikte ik de toer met de lussen.
Er is wel een verschil aan steken. De voetzool heeft 4 steken meer. Ik heb toen op 4 plaatsen 1 lus van de voet en 2 lussen van de voetzool op mijn haaknaald genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten