zaterdag 9 februari 2019

Variatie op de kaart van de aanschuifworkshop met de vogeltjes


Onlangs gaven we een aanschuifworkshop waarbij we een doorkijkje met vogeltjes maakten.
De beschrijving van die kaart, plaatste ik een paar dagen geleden op mijn blog.

Ik maakte met dezelfde stans-set ook nog deze kaart met daarin 2 ronde passe partouts met vogeltjes.

In dit blogbericht leg ik je uit hoe ik deze kaart stanste.

In de stans set zitten 4 stansen. Een stans met vogeltjes, een stans met een tak, een stans met een tak èn een maan en een stans van een cirkel.





Ik stanste eerst de twee vormen, die je hierboven ziet, uit de kaart.
Om ze op de juiste plaats te krijgen kun je de stans met de cirkel er eerst omheen leggen. Daarmee kun je dan bepalen hoe ver je de cirkel vanaf de randen van de kaart wilt.
Dat zie je op de foto hiernaast.
Je doet dat bij de stans rechtsboven en de stans rechtsonder.
Die stans met de cirkel moet je wel weg halen als je gaat stansen.
Stans dan de 2 vormen uit.
Gebruik craft tape voor het vastzetten van de stansen.





Dan ga je de witte vormen uitstansen.
De stans met de cirkel doe je om die van de vogels en dat stans je uit het witte karton. Embos deze ook.
Datzelfde doe je ook met de stans met de tak.

Die witte vormen plak je op de kaart.

Aan de binnenkant van de kaart plak je een stuk nachtblauw karton.

De tekst op deze kaart is gemaakt met een stans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten