vrijdag 11 januari 2019

Een kaart en een kadolabel met uiltjes, gemaakt tijdens de demonstratie van vandaag


Vandaag zat ik te demonstreren met nieuwe producten. Ik maakte onder andere deze kaart en kadolabel met uiltjes.
De uiltjes en de boeken zijn allemaal uitgestanst. Het zijn stansen van Leane Creatief.
De stans van het uiltje heeft allerlei losse onderdelen, zoals een bril, een afstudeerhoed en een boek. Er zijn 2 verschillende vormen van de vleugels.
De stans met de 2 dichtgeslagen boeken stanste ik 3 keer uit, zodat ik er een hogere stapel van maken kon.

Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stans uil
- stans boeken
- Marjoleine vel: light turquoise dot
- Papicolor karton: anjerwit (903), ravenzwart (901) en nootbruin (939)
- sponskwastje
- bruine stempelinkt
- witte gelpen (voor het stipje in het oog)

Ook morgen (zaterdag 12 januari) zit ik te demonstreren met nieuwe producten.
De demonstratie is van 10.00-16.00 uur.
Kom je ook kijken?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten