woensdag 12 december 2018

Meekijken als Marjolein haar kerstkaarten gaat maken




Vanmorgen zat ik mijn kerstkaarten te maken in de winkel. Heerlijk om te doen!
Ook morgen en overmorgen kun je meekijken (donderdag 13 en vrijdag 14 december).
Beide dagen ben ik er tot 13.00 uur.

Op mijn tafels staan allerlei KERST stempels en stansen.
Op die producten van mijn tafels krijg je deze dagen 20% korting.

In dit blogbericht laat ik je 3 kaarten met mijn knipvellen zien, die ik vandaag maakte.




Voor deze kaarten gebruikte ik o.a. de volgende materialen:
- Marjoleine vellen: sneeuwpoppen, autootje met kerstboom, ijskristallen, rode stip, gehandletterde kaartjes
- Papicolor karton: hagelwit (30), blauw (55) en nachtblauw (41)
- aquarel karton
- embossingfolder met kersttakjes
- ronde vouw stansmal
- koord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten