donderdag 27 december 2018

Hoe ik 2 foutjes wegwerkte in mijn bullet journal



Oeps... dan heb je een nieuw bullet journal en maak je op 1 van de eerste pagina's 2 foutjes.
Herken je dat?
In dit blogbericht laat ik je zien hoe ik die foutjes weg werkte.

Heel in het begin van het bullet journal vind je 12 blokjes waarvan je een jaarkalender kunt maken.
Omdat je zelf de maanden invult, kun je zelf weten met welke maand je begint.
Ben je bijvoorbeeld in mei aan een nieuw bullet journal toe, dan begin je in het eerste vakje met de maand mei.
Ik deed dat invullen niet helemaal goed en vergat de maand oktober. Toen heb ik die hele regel zwart gemaakt. Met witte gelpen schreef ik er de juiste maanden in.
Ook maakte ik een fout bij het invullen van alle dagen. Ik schreef per ongeluk ook een 31 bij de maand november. Ook dat vakje maakte ik zwart en dat deed ik bij alle ongebruikte vakjes. Toen vond ik het wel erg zwart en tekende er met witte gelpen schuine strepen in.

In deze jaarkalender heb ik ook aangegeven welke kliko er elke week aan de weg moet. Dat deed ik door de desbetreffende datum te omcirkelen met de kleur van de kliko.

Materialen voor bullet journaling vind je hier in onze webwinkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten