vrijdag 5 augustus 2016

Ingekleurde doodles - voorbereidingen voor de demonstratie van zaterdag 6 augustus


Eerder deze week liet ik al wat voorbereidingen voor de demo van zaterdag zien.
Ik had toen gestempeld met de nieuwe doodle stempels van Leane Creatief. En die stempelafdrukken had ik ingevuld met allerlei doodles.
Inmiddels heb ik ze ingekleurd en uitgeknipt.
Nu nog wat kaarten van maken...

Op zaterdag 6 augustus zit ik te demonstreren met de nieuwe producten van Leane Creatief en dan kun je zien wat ik er van ga maken.
Ook laat ik dan zien wat je kunt maken met de nieuwe stansen, paperblocs en stempels van Leane Creatief.
Komen jullie ook een kijkje nemen?


Op zaterdag kun je ook nog meedoen met de aanschuifworkshop.
We maken uilenkaarten, waarbij je ook het easy connect tape uit kunt proberen. Dat is erg handig tape om te gebruiken bij het stansen. Vooral voor kleine priegeltjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten