donderdag 7 juli 2016

Slakje Shelly gehaakt


Ik heb weer zo'n leuke Funny gehaakt. Deze keer haakte ik slakje Shelly.

Wil je haar in het echt bekijken?
Kom dan naar de winkel.
Of op woensdag 13 juli naar de Weversmarkt in Hoorn. Daar staan we ook met de haakpakketten.

De Funny haakpakketten, die ontworpen zijn door Ilse Scheffer, zijn bij ons in de (web)winkel verkrijgbaar.
In de pakketten zit een beschrijving, haakkatoen en accessoires (zoals bijvoorbeeld oogjes, knoopjes, kraaltjes, bloemetjes e.d.)
Het patroon van het babyslakje kun je downloaden van de facebookpagina van de Funny's.



Wat zijn ze leuk hè?
Er zijn heel wat soorten verkrijgbaar. Je ziet al die haakpakketten van Ilse hier in onze webwinkel.


En terwijl ik dit blogbericht schrijf, heeft Ilse een nieuw pakket aangekondigd, die waarschijnlijk volgende week leverbaar zal zijn.
Ik zal hiernaast een foto plaatsen.

Ik vind het een leuk pakket.
Dat wordt vast mijn volgende haakproject.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten