vrijdag 29 juli 2016

4 kaarten met gestanste uilen


Afgelopen zaterdag demonstreerde ik in de winkel met nieuwe producten.
In dit blogbericht laat ik jullie 4 kaarten zien, die ik maakte met nieuwe uilen stansen. Er zijn 3 verschillende.


Om deze kaarten te maken, zocht ik eerst wat verschillende kleuren karton uit. Op de achterkant van dat karton plakte ik easy connect tape.
Vervolgens stanste ik de uilen uit alle kleuren karton.
Daarna kon ik de uilen op het karton plakken en met verschillende kleuren weer in elkaar puzzelen. Doordat er easy connect tape achter het karton zit, heb je een soort stickertjes gekregen, waardoor de losse onderdelen heel gemakkelijk te plakken zijn.


Bij de stans, die ik voor de kaart hierboven gebruikte, zitten ook sterretjes. En voor de maan kun je de ogen gebruiken.


Wil je ook zo'n uilenkaart maken?
Op vrijdag 5 augustus en zaterdag 6 augustus gaan we aan de slag met deze uilen stansen.
De aanschuifworkshop is op vrijdag van 10.00-17.00 uur en zaterdag van 10.00-16.00 uur. Je hoeft niet te reserveren, je kunt zo aanschuiven.
Bij besteding van € 20,- is de workshop gratis.

Op zaterdag 6 augustus is er ook nog een demonstratie met de nieuwe producten van Leane Creatief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten