woensdag 18 mei 2011

Challenge met de lijn 'Madeline' van Prima

Elke maand scrappen Marianne, Esther en ik. Deze maand gingen we alle drie met de lijn 'Madeline' van Prima aan de slag.
Ik maakte deze spread over een antiekmarkt in Parijs.
Het papier met de geschreven tekst heb ik bestempeld met poststempels van Eline. Ik kleurde ze groen met distress-inkt.
In deze lijn papier zit ook een letter-vel. Het woord 'antiekmarkt' knipte ik uit, kleurde ik ook groen en plakte het op de spread.

Op de foto linksonder zie je een doosje met allemaal ouderwetse knopenkaarten. Die wilde ik terug laten komen op de spread. We hebben ook knopenkaarten in de winkel, maar niet zulke oude. De knopen haalde ik er af en zette ze aan een andere kleur karton vast, dat ik aan de randjes wat verfrummelde.
De spread versierde ik ook met oude ansichtkaarten en muntjes, die we op de antiekmarkt gekocht hadden.

Ben je nieuwsgierig wat Marianne en Esther van dit papier hebben gemaakt? Kijk dan op onze website bij 'ideeën' en dan bij 'challenge'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten