woensdag 24 november 2010

Kerstzegels en een nieuwe agenda

Gisteren heb ik de nieuwe kerstzegels bij de supermarkt gekocht. Niet dat ik nu al mijn kerstkaarten ga versturen, zover ben ik nog niet. Wel ga ik kadobonnen sturen naar de prijswinnaars van de 1e week van de sinterklaas-aktie. Op onze website vind je de prijswinnaars. Wil je ook kans maken op een kadobon, kom dan naar de winkel. Elke klant mag een bonnetje invullen en maakt daarmee kans op een kadobon. De komende 2 zaterdagen worden er weer prijswinnaars getrokken.
Ook dit jaar krijg je bij 3 velletjes kerstzegels een agenda. Ik had er nog geen, maar al wel weer een heleboel gepland voor het nieuwe jaar. Dus dat kwam goed van pas. 's Avonds heb ik mijn gekleurde stabilo-pennen gepakt en al die afspraken in de agenda geschreven. De aanschuifworkshops en de cursussen, die we voor het nieuwe jaar gepland hebben, de beurzen, verjaardagen etc. Ben je nieuwsgierig wat er gepland staat, kijk dan in de 'agenda' op onze website. En voor de nieuwe cursussen, die gepland staan, kijk je bij 'cursussen'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten