dinsdag 8 september 2009

Demonstratie bij de groothandel

Zondag en maandag was ik bij de groothandel op hun open dag. Om daar een demonstratie te geven van mijn nieuwe vellen. Op die open dag komen hobby-winkeliers, die zich laten informeren over de nieuwe producten. Er waren verschillende demonstraties en workshops.
De hele dag heb ik uitgelegd hoe mijn piramide-vellen werken, omdat de werkwijze net iets anders is als de gebruikelijke werkwijze van piramide-vellen.
En omdat er ook winkeliers uit het buitenland zijn, gaat de uitleg soms in het Engels of Duits. De winkeliers dragen een badge met daarop het land waar ze vandaan komen. Waardoor het voor de demonstratrices duidelijk is in welke taal we ze moeten aanspreken. En zo is het de hele dag schakelen tussen de verschillende talen, af en toe eens in het Frans zeggen dat je geen Frans spreekt om het dan in het Engels verder uit te leggen. Tja, soms gebruik je dan verschillende talen door elkaar in één zin.
Op zondag zijn Marianne en Mam ook meegekomen. Om zich te laten informeren bij de demonstraties, aan te schuiven bij een paar workshops en te shoppen in het magazijn van de groothandel. Aan het eind van de middag valt Mam even in bij mijn demonstratie, zodat ik ook even een rondje kan lopen langs de demonstraties. Er zijn weer leuke nieuwe producten! Sommige producten hadden we inmiddels al in de winkel, sommige producten hebben we op de open dagen gekocht. Maar er komen over een paar weken ook nog leuke nieuwe producten.
Met deze open dagen is het hobby-seizoen weer begonnen.

1 opmerking: