vrijdag 15 december 2023

Kaart met gestanste sneeuwpop (instagram live van 14 december)


Gisteravond was ik live op Instagram.
Ik maakte van gestanste figuren een sneeuwpop.
Ik kleurde de onderdelen van de sneeuwpop met een Ecoline brushpen: indigo.

Je kunt de live terugkijken op Instagram en op YouTube.

Ik maakte er na de live een kaart van.
Nouja, eigenlijk begon ik even opnieuw. Ik was niet helemaal tevreden over de sneeuwpop. De muts kwam te hoog op het kadertje en ik wilde liever een arm achter het lijf.

De kaart, die ik maakte, zie je hieronder.


Ik gebruikte o.a. de volgende materialen:
- stans sneeuwpop
- kaart met sterren
- paperbook met kerstberen (gele stippenpapier, blauwe stippenpapier, sterren en tekststrookje)
- Ecoline brushpen: indigo (533)
- easy connect tape
- watercolour card

Geen opmerkingen:

Een reactie posten