zondag 3 december 2023

Cursus adventskalender



Bij de adventskalender heb ik ook een cursus. Die kun je via mijn cursuswebsite volgen.

Heb je bij mij de adventskalender gekocht, dan heb je daar een papierpakket bij gekregen. Daarin zit een brief, waarin staat hoe je je aanmeldt en hoe je inlogt.

In dit blogbericht laat ik door middel van foto’s nog eens duidelijk zien hoe dat gaat.
Je kunt op de foto's klikken om ze groter te zien.


Niet inloggen

Ik heb gemerkt dat sommige cursisten meteen willen inloggen, om de cursus te kunnen volgen. Maar als je via mijn cursuswebsite nog niet eerder een cursus hebt gevolgd, kent het systeem je e-mail adres nog niet en lukt het niet om nu al in te loggen.



Aanmelden voor de cursus

Om je aan te melden voor de cursus, moet je die eerst selecteren. Ik heb namelijk ook nog een andere cursus.

Dat kan op verschillende manieren:

- onderaan de pagina met de blauwe bloemetjes (zie foto hiernaast). Klik daar op ‘koop nu’.


- of via de knoppen ‘cursussen’ of ‘bekijk alle cursussen’ (zie foto hiernaast).

Dan krijg je een overzicht van de verschillende cursussen.

Klik op de juiste cursus (zie foto hieronder aan de linkerkant) en vervolgens op ‘koop nu’ (zie foto hieronder aan de rechterkant).


 



Gegevens invullen


Nu vraagt het systeem om je gegevens.

Heb je al eens eerder een cursus bij me gevolgd via deze website, dan kun je via de link boven stap 1 inloggen (zie foto hiernaast).

 
 
 
 
Ben je er voor het eerst, vul dan je naam en e-mail adres in. Verzin zelf een wachtwoord. (zie foto hiernaast)
 
 
 
 

 

 

 
Bij stap 2 vul je de code uit de brief in. De betaling bij stap 3 vervalt dan.

(Koop je de cursus zonder code, omdat je het met je eigen materiaal doet, dan voer je bij stap 3 de betaling uit.)

 

 




Je klikt nu op akkoord en op ‘bestelling plaatsen’.
(zie foto hiernaast)

Nu ben je ingelogd en heb je de cursus aangeschaft.




 



Klik op ‘verder’ om de cursus te volgen.

 

 



 


 

 

Je kunt nu naar de lessen door ze aan de linkerkant aan te klikken. Je kunt ook met het pijltje rechtsonder steeds naar de volgende les.



 


 

 

 

Inloggen



Wanneer je weer een andere keer verder gaat en je bent niet meer ingelogd dan kun je inloggen via de witte balk aan de bovenkant.



 
 
 
 
Vul dan je gegevens in.



 
 
Je kunt dan de cursus selecteren en dan op , ‘verder’ drukken. (zie de foto's hieronder)














 

Wisselen van apparaat


Ga je verder op een ander apparaat, log dan eerst uit op het oude apparaat en log dan pas in op het nieuwe apparaat.
Lukt dit niet, mail me dan, dan kan ik je via het systeem uitloggen.


Mailen


Lukt het toch met deze foto’s niet om in te loggen, mail me dan. Het mailadres staat in de brief uit het papierpakket of gebruik het contactformulier op de cursuswebsite.
Leg dan gelijk uit waar je bent gebleven bij het inloggen of wat voor melding er wordt gemaakt, dan kan ik je sneller helpen.

Veel plezier met de cursus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten